תפריט

הובלות לסטודנטים במרכז

הובלות לסטודנטים במרכז הוא דבר נפוץ בייחוד באזור תל אביב וסביבתה.
אך לא כל סטודנט יכול להרשות לעצמו לגור במקום כל כך יקר כמו תל אביב אז רבים מהסטודנטים מסתפקים להתגורר בקרבת מקום במרכז כגון : חולון, פתח תקווה, רמת גן וכדומה.
מדינת ישראל מנתה בסוף אוקטובר 2017, על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 8,765,700 תושבים למדינת ישראל לעומת 806 אלף תושבים עם קום המדינה.
מדד ה-OECD מצא כי לא פחות מ-46 אחוזים מתושבי ישראל הם בעלי השכלה גבוהה (תואר ראשון לפחות).

הובלות סטודנטים במרכז

הנחות להובלות סטודנטים במרכז

חברות הובלה רבות מעודדות את הסטודנטים ותומכות בהם, חברות הובלות במרכז רבות נותנות מחירים מוזלים יותר למי שתוך כדי לימודי התואר או עם סיום התואר.
הנחות אלה מגיעות מרצון המובילים לקדם את ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל ומודעות לקשיי הסטודנטים עם יוקר המחיה והדיור, ועם העלות העצומה של הלמידה באוניברסיטה או במכללה.
סטודנטים רבים נאלצים אף לעבוד ב3 עבודות שונות כדי להחזיק את חייהם ואת לימודם וכשזה מגיע למעבר דירה לא תמיד יש באפשרותם לממן זאת.
בכדי שלא ינסו לחסוך כמה שיותר ו"ליפול" על חאפר שיהרוס להם את הבית חס וחלילה, חברות הובלה רבות ובעלות ניסיון מוכנות להעביר אותם במחירי עלות וברמה הטובה ביותר.

הובלות סטודנטים במרכז במחירים משתלמים

חברת מקדים הובלות תומכת ומעודדת סטודנטים

חברת מקדים הובלות הובלות בעלת ניסיון של למעלה מ7 שנים, ועם אלפי לקוחות מרוצים באזור המרכז, חלק גדול מלקוחותינו המרוצים הם סטודנטים שתרמנו למעברם בצורה הטובה ביותר ובהתחשבות יתרה במחיר, וכל זה אך ורק בשביל הסיפוק הענק של לראות את חיוכם הרחב עם סיום המעבר, ושכל חפציהם הגיעו בשלמותם לדירה החדשה.
כל אלה עם דגש לאיכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. חברת מקדים הובלות שמה דגש מרכזי לעטיפת הריהוט ברמה הגבוהה ביותר, כך ששום פריט לא יעזוב את הבית אם הוא לא עטוף לשלמות. בחברת מקדים הובלות קיים ביטוח בהעברה בחברת מגדל וכל הובלה והובלה מבוטחת ועם אחריות מלאה.

צרו קשר עוד היום עם חברת מקדים הובלות כדי להבטיח מעבר איכותי ונקי! התקשרו עכשיו 053-4333444

 

מאמרים נוספים

הובלות לסטודנטים במרכז

הובלות לסטודנטים במרכז הוא דבר נפוץ בייחוד באזור תל אביב וסביבתה. אך לא כל סטודנט יכול להרשות לעצמו לגור במקום...
המשך למאמר

הובלות

מעבר דירה זה אחד האירועים שכולנו מנסים להימנע ממנו בכל כוחותינו. למרבה הצער זה לא תמיד מתאפשר, משום שהמציאות הישראלית...
המשך למאמר

חיפוש אחר חברת הובלות במרכז

מחפשים אחר חברת הובלות במרכז? מדי שנה, מגיעה תקופה מורכבת ומאתגרת: מציאת דירה חדשה, חתימה על חוזה וכמובן – אריזת...
המשך למאמר

מובילים בדרך שלך

עוברים?ההובלה הבאה בדרך אלכם



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני