תפריט

שיטות של חאפרים בהובלות

המוביל לא מגיע

שיטה ידועה של שרותי הובלות "חאפרים" היא לתת הצעת מחיר נמוכה בכדי "לסגור" את העבודה. במשך הזמן שעובר ממועד הסגירה עם הלקוח ועד ההובלה ה"חאפר" ממשיך לתת הצעות נוספות לאותו מועד בדיוק, על-אף שכבר סיכם עם לקוח אחר על הובלה במועד זה. במידה והוא מצליח למצוא הובלה אשר תכניס לכיסו יותר כסף, הוא פשוט לא מגיע להובלה הראשונה שסוכמה. במקרה הטוב, הוא יתקשר להתנצל שאינו יכול לבצע הובלה באותו יום כי העובד שלו שבר את הגב או את הרגל או שגנבו לו את המשאית…

טיפ: בכדי למנוע מצב זה בהסכם עבודה עם כל שרות הובלות יש להוסיף פיצוי מוסכם בגובה 1000 ש"ח במידה והמוביל לא הגיע, מכל סיבה שהיא.

גניבה

לפני כשנה התפרסמה ידיעה על עבריינים אשר הציגו את עצמם כחברת הובלות וכך גנבו את תכולתן של 8 דירות. גניבות מסוג זה הן נדירות אך גניבות 'קטנות' מתרחשות לעיתים קרובות. החשש גדול במיוחד כאשר מדובר בפועלים זמניים מהשטחים (לעיתים קרובות ללא אישורים נדרשים).

טיפ: בכדי למנוע גניבות מומלץ לקחת את דברי הערך ברכבכם הפרטי.

סחיטה

חברת הובלות אשר מציעה הצעת מחיר נמוכה באופן משמעותי מחברות הובלה אחרות מהווה תמרור אזהרה לסחיטה אפשרית בהמשך. אופן הסחיטה הוא כך: בשלב הראשון מסכם המוביל עם הלקוח על מחיר נמוך, ללא הסכם עבודה, כמובן, בכדי 'לסגור' את העבודה. ביום ההעברה המוביל מתחיל להעמיס את הדירה ואז… באמצע ההעברה הוא עוצר ואומר: "לא אמרת לי שאתם קומה שלישית וגם לא אמרת ש… , אתה תצטרך להוסיף עוד 500 שקל על הסיפור הזה וגם זה, תאמין לי, לא משתלם לי…" אם נקלעתם לסיטואציה כזו עליכם להיות אמיצים ולהגיד למוביל לפרוק חזרה את כל הריהוט ולהסתלק. ברוב המקרים, הוא ייסוג מניסיון הסחיטה.

טיפ: מומלץ לחתום על הסכם עבודה לאחר שהמוביל ראה את הדירה.

אין ביטוח

ישנם חברות הובלות אשר מנסים לחסוך בעלויות ולכן אינן מבטחים את תכולת המשאית. המשמעות של הדבר היא שבמידה ותתרחש תאונה ורכושכם ייפגע, חב' הביטוח לא תפצה את המוביל. במידה ורכוש רב ויקר נפגע, המוביל עלול שלא לעמוד בהוצאה בעצמו ואתם תצרכו להתמודד עם תביעה שתגזול זמן רב וספק אם תשיגו פיצוי הולם על עגמת הנפש ואיבוד הזמן.

טיפ: בקשו לראות את פוליסת הביטוח של תכולת המשאית. אל תתבלבלו, לא ביטוח משאית – המסמך שחלקם יציגו לכם, אלא ביטוח תכולה של העברת דירה!

פועלים עייפים

פועלים עייפים יעבירו את רכושכם בחוסר אכפתיות ועלולים לגרום נזקים. פועלים רעננים יעשו את העבודה היטב.

טיפ: בקשו להיות ההובלה הראשונה באותו יום. הובלה אחר-הצהרים טובה פחות. הובלה בערב עלולה להיות בעייתית!

אין הסכם כתוב

אם חברת הובלות מנסה להשאיר פרטים מעורפלים "ביום העברה כבר נסתדר…" או שאינם שואלים פרטים בסיסיים שעליהם לשאול בכדי לתת הצעת מחיר מדוייקת, דעו כי הם למעשה סוללים את הדרך לסחיטה בהמשך.

טיפ: הסכם עבודה עם המוביל הוא כלי שיסייע ללקוח למנוע סחיטה מצד המוביל בהמשך. הסכם העבודה צריך לכלול את כל פרטי הציוד המועבר ברמת הפירוט המקסימלית. בנוסף יכלול ההסכם את מועד ההעברה המדויק, העלות סופית (כולל עלות אריזה \ פירוק והרכבת רהיטים – במידה ויש צורך) ופיצוי מוסכם במקרה של אי-הגעה. אין שום חובה להעניק תשר לפועלים אך מומלץ בחום לדאוג להם לשתייה קרה ואולי אף לכיבוד קל.

צרו קשר עוד היום עם חברת מקדים הובלות כדי להבטיח מעבר איכותי ונקי! התקשרו עכשיו 053-4333444

מאמרים נוספים

הובלות ברחובות

אם אתם תושבי רחובות ורוצים לדעת על הובלות ברחובות, כדאי שתחקרו את הנושא לעומק. חברת מקדים הובלות מבצעת הובלות במרכז...
המשך למאמר

הובלות ברעננה

כאשר אתם עוברים לעיר רעננה או עוברים למעון חדש בתוך העיר, תרצו לוודא שכל התכולה והחפצים שלכם זוכים לטיפול ראוי...
המשך למאמר

הובלות

מעבר דירה זה אחד האירועים שכולנו מנסים להימנע ממנו בכל כוחותינו. למרבה הצער זה לא תמיד מתאפשר, משום שהמציאות הישראלית...
המשך למאמר

מובילים בדרך שלך

עוברים?ההובלה הבאה בדרך אלכם



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני