תפריט

מה משפיע על עלות הובלה?

1. זמן העבודה ומס' הפועלים

בניגוד למה שמקובל לחשוב, המרחק אינו הפרמטר המרכזי בקביעת המחיר אלא זמן העבודה ומס' הפועלים. כאשר מוביל ניגש לתת הצעת מחיר, השאלה העיקרית המנקרת במוחו היא כמה זמן תיקח ההובלה וכמה פועלים נדרשים לצורך זה. המוביל מנסה, ע"פ רוב, "לדחוף" שתי הובלות באותו יום ולכן הוא בוחן כמה פועלים ידרשו בכדי לסיים את ההובלה הראשונה בזמן סביר.

הפרמטרים אשר יקבעו מס' הפועלים הם הציוד ודרכי הגישה אל הבית. המוביל צריך לדעת את פירוט הציוד, כלומר, לא רק "יש לנו מקרר וארון…", אלא, כמה ליטר המקרר וכמה דלתות יש לארון וכו'. גם הגישה אל הדירה הנה פרמטר משמעותי ביותר. העברת דירה מקומת קרקע מהירה בהרבה מדירה בקומה רביעית ללא מעלית. בדרכי הגישה המוביל יבחן את הקומה, המעלית, רוחב הפתחים וחדר המדרגות, והגישה מהחנייה ועד פתח הבית.

קיים הבדל משמעותי בין עלות פועל לא מקצועי – פועל אשר נלקח באופן חד-פעמי, ללא תלוש משכורת, ובין פועל מקצועי – פועל אשר עובד באופן קבוע ומקבל משכורת חודשית (או יומית) מהמעסיק. עלות יום עבודה של פועל לא מקצועי בענף תהיה כ – 200 שקלים ואילו עלות של פועל מקצועי עשויה להגיע ל – 400 שקלים ליום עבודה.

2. מרחק נסיעה

מרחק הנסיעה הנו פרמטר נוסף אשר משפיע על המחיר,בייחוד בהובלות במרכז בשעות פקוקות, ולאור עליית מחירי הסולר, אך היות והמרחקים בארץ אינם גדולים, חשיבות המרחק קטנה לעומת מדינות אחרות.

3. תקופה

רוב האנשים מעדיפים לעבור במהלך החודשים יולי-אוגוסט: סטודנטים – כי הלימודים הסתיימו, זוגות צעירים – כי חתונות רבות מתרחשות בקיץ מאותם שיקולים, משפחות – כי לא מעונינים להעביר את הילדים מסגרת באמצע שנה. לכן, כ- 80% מההובלות לדירות פרטיות מתבצעות בתקופה זו. כתוצאה מכך יש עומס גדול על המובילים וזה מביא לעליית מחירים. הפער בין הובלה בקיץ לחורף עשוי להגיע ל- 30% ואף יותר.

4. עלויות נוספות

המוביל נושא בעלויות נוספות כגון ביטוח בהעברה עבור תכולת המשאית,ביטוחי עובדים, משרד, פרסום וכו'. עלויות אלו מועמסות על ההובלות במהלך השנה.

צרו קשר עוד היום עם חברת מקדים הובלות כדי להבטיח מעבר איכותי ונקי! התקשרו עכשיו 053-4333444

 

מאמרים נוספים

הובלות בתל אביב

האזור של תל אביב תמיד היה מאופיין בכך שהכול צריך להיות הרבה יותר – יותר איכותי, יותר משמעותי, יותר נרחב,...
המשך למאמר

הובלות ברעננה

כאשר אתם עוברים לעיר רעננה או עוברים למעון חדש בתוך העיר, תרצו לוודא שכל התכולה והחפצים שלכם זוכים לטיפול ראוי...
המשך למאמר

הובלות ברחובות

אם אתם תושבי רחובות ורוצים לדעת על הובלות ברחובות, כדאי שתחקרו את הנושא לעומק. חברת מקדים הובלות מבצעת הובלות במרכז...
המשך למאמר

מובילים בדרך שלך

עוברים?ההובלה הבאה בדרך אלכם



    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני